
Samla all er kundkommunikation i ett och samma gränssnitt
Inom kort utökar vi funktionaliteten i vår molnbaserade växellösning Tele365 med möjligheten att addera flera kommunikationskanaler till vårt gränssnitt för vår Softphone. Genom att integrera alla kanaler och kontaktpunkter kan ni nu erbjuda era kunder en sömlös och konsekvent upplevelse!
Funktionen som kallas Omnichannel betyder att användaren från ett och samma gränssnitt inte bara kan hantera sina röstsamtal utan även svara på exempelvis frågor från kunder i sociala medier, eller via en chattfunktion på er hemsida. Kort och gott samlar ni alla era kommunikationskanaler till en och samma applikation.
Till chattfunktionen lanserar vi även en AI-bot som kan ta över och svara på meddelanden, förprogrammerade svar för boten lägger ni själva in via administrationsgränssnittet.
”Att introducera en omnichannel-lösning i Tele365 ökar attraktionskraften för vårt erbjudande. Många kunder föredrar att ta kontakt digitalt före att ringa och detta föder nya krav på tekniken.” säger Fredrik Thörnberg, affärsområdesansvarig Telefoni på PrimeQ.
Omnichannel i Tele365 är helt webbaserat och flexibelt. Det spelar ingen roll var ni sitter geografiskt eller på vilken plattform, operativsystem eller telefonoperatör ni har. Öka och minska antalet handläggare efter behov och betala bara för det ni faktiskt använder. Koppla på funktioner allt eftersom ni växer in i lösningen och allokera om resurserna utifrån era behov.
Tele365 Omnichannel kommer att hjälpa er att förbättra er kundupplevelse och erbjuda en mer enhetlig kommunikation.
→ Kontakta oss redan idag för en kostnadsfri demo!