
Våra lösningar
Baserat på era önskemål
Allt fler företag övergår till helt molnbaserade IT-system då det genererar ökad kapacitet och effektiviserar arbetsflödet. Vi vet att samma princip gäller telefoni och därför erbjuder vi på PrimeQ, Tele365, marknadens mest flexibla växelösning i molnet.Tele365 är uppbyggd så att varje kunds önskemål behandlas på ett unikt sätt och utifrån det motsvarar de behov och förväntningar som finns.
Enkelhet & valfri
Vår ambition är att det ska finnas en enkelhet och valfrihet i tjänsten samt i samarbetet med oss som leverantör. Det ska vara enkelt att sätta igång, använda och förändra tjänsten. Vi har en etablerad och väl fungerande support med stor erfarenhet som står redo att hjälpa till.
Teknik i framkant
När ni väljer en telefonilösning i molnet innebär det att ni alltid har tillgång till den senaste tekniken. Vi som sköter om Tele365 jobbar löpande med uppdateringar och utveckling av nya tjänster och funktioner.
Betala bara för det ni använder
Vår strategi är att i Tele365 ingår ett basutbud av standardtjänster som de flesta klarar sig långt på. Önskas fler tjänster så finns dessa som tillägg och beställs efter varje kunds unika behov.
En användare – Ett nummer
Tele365 erbjuder en helt ny nivå av lösningar. Poängen är att varje medar-betare skräddarsyr sitt eget verktyg och själv väljer vilka telefoner vederbörande önskar. Användaren väljer också vilket nummer som kommuniceras vid utgående samtal; fastnät, mobilt eller funktionsnummer för växel eller grupp.
Kostnadseffektivt
I grundlicensen för Tele365 ingår de vanligaste funktionerna och priset är fast per månad och användare.
Bästa upplevelsen
Vi vet att de kunder som använder en kombination av Softphone och mobilapp är de som uppskattar lösningen mest. Utanför kontoret används mobilen och på kontoret används Softphone, det vill säga en telefon i datorn tillsammans med ett headset anslutet via USB eller bluetooth.
Överlägset visuellt
Softphone används i din laptop eller stationära dator och fungerar med både PC och Mac. Det är lätt att komma igång och använda funktionen. Softphone har ett gränssnitt som bl.a. hanterar de egna och kollegornas aktiviteter, sam-tal, svarsgrupper och katalogfunktioner. Det ingår även funktioner för chatt samt möjlighet att skicka SMS.
Telefonistgränssnitt till alla
Med Softphone så får du tre olika vyer. På ett enkelt sätt växlar användaren mellan standard, kö-hanteraren eller telefonist. Detta skapar större frihet och användare kan hjälpa varandra i företagets olika roller.
Tele365 tillgodoser alla behov
Med vårt breda utbud av tilläggstjänster tillgodoser Tele365 från PrimeQ i stort sett alla de behov som ett företag kan ställa på sin kommunikationslösning. Flera av funktionerna har uppkommit efter kundförfrågningar. Saknar ni något diskuterar vi gärna framtida lösningar. Vi vet att med intressanta och effektiva tilläggsfunktioner kan vi hjälpa och underlätta för våra användare.