Tele365 Omnichannel

Tele365 Omnichannel

Erbjud en bättre kundupplevelse – samla all kommunikation i ett gränssnitt!
Sidebar bild


Varför välja Tele365 Omnichannel?

✔️ Snabbare kundservice – nöjdare kunder.

✔️ Helt operatörsoberoende – webbaserat och flexibelt.

✔️ Tidsbesparande -snabbt, enkelt i ett och samma gränssnitt.

✔️ Koll på läget -du missar aldrig ett meddelande.

✔️ Fast månadskostnad -inga dolda avgifter

Har ni problem med hanteringen av kundinteraktioner över olika kanaler på ett effektivt sätt? Behöver era kunder upprepa information flera gånger när de interagerar med er? Upplever ni svårigheter med att samordna era supportteam och se till att de har tillgång till den information de behöver för att lösa kundernas problem?

Med Tele365 Omnichannel sparar ni tid, pengar och erbjuder samtidigt en integrerad  kundupplevelse över alla kanaler och kontaktpunkter. Alla kanaler är uppkopplade, fungerar på ett konsekvent sätt och hela kundsupportteamet får tillgång till samma kundinformation.

Webbaserat och flexibelt. Oberoende av plattform, operativsystem och operatör.

  • Softphone (telefon i datorn)
  • Chatbot
  • Chatt & fildelning
  • Användarportal

 

 

Med Tele365 Omnichannel tar vi begreppet telefonväxel till en ny nivå. Samla all er kundkommunikation i ett och samma gränssnitt!

Kontakta oss för en kostnadsfri demo!

Vill du veta mer om Tele365 Omnichannel ?

Fyll i formuläret nedan så kommer Fredrik kontakta dig inom kort.

Tyvärr så blev det lite fel när du försökte kontakta oss:
Fredrik Thörnberg

Fredrik Thörnberg

Hej, jag heter Fredrik och jag är tjänsteansvarig för Tele365 Omnichannel .
Kontakta gärna mig om du har några frågor om tjänsten.

Några som har valt oss
På PrimeQ ser vi på oss själva som en affärspartner som arbetar sida vid sida med våra uppdragsgivare för att nå bästa möjliga resultat. För vi vet att ju närmare vi kommer, desto mer kan vi åstadkomma. Här är några av alla företag och organisationer som vi har fått förtroendet att samarbeta med: