
Tele365 Omnichannel
Har ni problem med hanteringen av kundinteraktioner över olika kanaler på ett effektivt sätt? Behöver era kunder upprepa information flera gånger när de interagerar med er? Upplever ni svårigheter med att samordna era supportteam och se till att de har tillgång till den information de behöver för att lösa kundernas problem?
Med Tele365 Omnichannel sparar ni tid, pengar och erbjuder samtidigt en integrerad kundupplevelse över alla kanaler och kontaktpunkter. Alla kanaler är uppkopplade, fungerar på ett konsekvent sätt och hela kundsupportteamet får tillgång till samma kundinformation.
Webbaserat och flexibelt. Oberoende av plattform, operativsystem och operatör.
- Softphone (telefon i datorn)
- Chatbot
- Chatt & fildelning
- Användarportal
Med Tele365 Omnichannel tar vi begreppet telefonväxel till en ny nivå. Samla all er kundkommunikation i ett och samma gränssnitt!
Kontakta oss för en kostnadsfri demo!