Tilläggstjänster

Tilläggstjänster

Det finns fler i molnet

Tele365 är mer än en telefonväxel

Sidebar bild
Med Tele365 från PrimeQ bygger vi smartare och enklare kommunikation. Vi ser till att ni som företag kan bemöta era kunder på ett proffsigt sätt med den rätta och senaste tekniken inom telekom. Med Tele365 från PrimeQ får ni växeltjänster, operatörsavtal och hårdvara från ett och samma ställe.

Ni som verksamhet ska känna att ni har verktygen som förenklar och effektiviserar er vardag. Det är ett av huvudskälen till varför vi tagit fram våra tilläggsapplikationer – de ska göra livet enklare för våra kunder.

Låt inte era kunder vänta

Att exempelvis kunna se i realtid hur många samtal som står på kö ger personalen en tydlig bild hur hög eller låg arbetsbelastningen är för stunden. Med vårt statistikverktyg kan verksamheten följas upp och det går med enkla medel att mäta hur många samtal verksamheten klarar att hantera med nuvarande bemanning. Vad händer om en person försvinner från svarsgruppen p.g.a. långvarig sjukdom? Hur kommer det påverka svarsfrekvensen och väntetiden för den inringande parten? Det är svar ni får via Tele365 Reports som hjälper er planera bemanningen och personalbehov.

Verkar ni på en internationell marknad?

Många företag verkar på en internationell marknad och med hjälp av våra utländska nummer så har ni möjlighet att adressera lokala telefonnummer i de länder ni har verksamhet i. Detta samtidigt som er personal sitter på kontoret i Sverige och ser från vilket land samtalet kommer ifrån.

CRM-system? Perfekt!

Givetvis har vi skapat förutsättningar för Tele365 att kunna integreras mot andra affärstödjande system. Bland annat har vi färdiga integrationer mot flera vanligt förekommande CRM-system så ni vid inkommande samtal kan få kundkortet ”poppat” direkt på skärmen och slippa söka i systemet. Saknar vi en färdig integration mot just ert system så kan vi ofta skapa en koppling så länge det finns ett API vi kan prata mot.

Så,

Med andra ord vill vi med Tele365 skapa enklare och smartare kommunikation som ofta skräddarsys efter just era behov och krav.

Wallboard

Wallboard

Få full kontroll på era svarsgrupper och agenter genom ett grafiskt gränssnitt i realtid.
Reports

Reports

Med Tele365 Reports kan ni följa upp och analysera företagets tillgänglighet och mäta era servicenivåer.
Gemensam telefonbok

Gemensam telefonbok

Lättillgängliga uppgifter om de egna användarna på företaget är en stor tillgång. Vår telefonbok ger er all information ni behöver.
Kalenderkoppling

Kalenderkoppling

Genom ett enkelt handgrepp vid bokningar i kalendern eller mobilen kan du styra din tillgänglighet i växeln.

Vill du veta mer om Tilläggstjänster?

Fyll i formuläret nedan så kommer Fredrik kontakta dig inom kort.

Tyvärr så blev det lite fel när du försökte kontakta oss:
Fredrik Thörnberg

Fredrik Thörnberg

Hej, jag heter Fredrik och jag är tjänsteansvarig för Tilläggstjänster.
Kontakta gärna mig om du har några frågor om tjänsten.

Några som har valt oss
På PrimeQ ser vi på oss själva som en affärspartner som arbetar sida vid sida med våra uppdragsgivare för att nå bästa möjliga resultat. För vi vet att ju närmare vi kommer, desto mer kan vi åstadkomma. Här är några av alla företag och organisationer som vi har fått förtroendet att samarbeta med: