2018-03-07

Djurönäset konferens och hotell väljer kundtjänstlösning från PrimeQ

Djurönäset konferens och hotell väljer kundtjänstlösning från PrimeQ

Läs mer

Djurönäset är ett av Sveriges största konferens och SPA hotell. Anläggningen har 274 hotellrum och 80 mötesrum med kapacitet för 550 övernattande och konfererande gäster.

Bokningen är en central och ytterst viktig funktion i Djurönäsets verksamhet. Genom bokningen hanteras en stor mängd telefonsamtal, e-post och interaktioner i sociala medier. Oavsett vilken väg gästen väljer att ta kontakt med bokningen så förväntas snabba svar och att personen som hanterar ärendet har stor kunskap i just de frågor som ärendet berör.

– Vi har under en tid behövt vässa vår kommunikation med våra gäster och när PrimeQ presenterade sin Multimedia-kundtjänst så kände vi att det var rätt verktyg för oss då vi kommunicerar i fler kanaler än bara telefon. Speciellt viktig är statistiken och rapporteringen där vi kan följa upp våra servicemål för både telefon och e-post säger Magnus Danielsson, hotellchef.

Mer information om lösningen fås på begäran av Joakim Dahl, tel 08 – 120 404 02 eller via e-post joakim.dahl@primeq.se

Vill du veta mer om Djurönäset konferens och hotell väljer kundtjänstlösning från PrimeQ?

Fyll i formuläret nedan så kommer Dennis kontakta dig inom kort.

Tyvärr så blev det lite fel när du försökte kontakta oss:
Dennis Södergren

Dennis Södergren

Hej, jag heter Dennis och jag är tjänsteansvarig för Djurönäset konferens och hotell väljer kundtjänstlösning från PrimeQ.
Kontakta gärna mig om du har några frågor om tjänsten.

Godbitar från Kunskapsbanken

Användarguide Tele365 Softphone


En guide för hur du använder Tele365 Softphone.

Mötesrum som tjänst – Large


En lösning för mötesrum med plats för 6-12 personer

Broschyr Kom igång med OneDrive


OneDrive är ett fillagringsutrymme online som du kan ansluta till var du än är. Det gör det enkelt att spara Office-dokument och andra filer i molnet så att du kan komma åt dem från valfri enhet.